esmaspäev, 8. detsember 2008

Viimased päevad.

Laupäeval ma käisin Oleviste noortega uisutamas. Just täpselt, te ei saanud minust valesti aru, ma käisin Oleviste noortega uisutamas. Minu ümber oli umbes 40 täiesti võõrast inimest + Ave ja Jürgen. Ja mind ei huvitanud see mitte üks teps. Täiesti omas mullis olin nagu ja Avega sai ka räägitud, mis on alati tore. Mul oli vaja täiega lihtsalt uisutada. Ringi ratast muudele asjadele mõtlemata. Nii vabastav oli. Aga pärast need kaks villi mu jalgadel küll eriti toredad ei olnud, sest nad läksid katki ning tegid ikka meeletult haiget. Aga pole hullu, küll needki lõpuks paranevad.

Eile oli ka päris tore. Hommikul oli lastetund ja ega selle ettevalmistus mul päris valmis enne tundi ei saanudki. Õnneks läks kõik hästi, ainult lapsed olid millegi pärast väga energiat täis. MA küsisin neilt, mida nad jõuludeks tahavad ja vastused olid väga lastele kohased. :D
Helerin tahtis endale rääkivat papagoid, kes oskaks öelda tere ja küpsis.
Heneli tahtis endale mingit Barbie raamatut, kus vahel on ka Cd-d.
Eliise tahtis endale printessi kostüümi ning kõike selle juurde kuuluvat.
Johannes mulle küll ei öelnud, mida ta tahab, kuid Eliise ütles, et ta tahab lõvi kostüümi.
Mina tahaks lihtsalt valgeid jõule ning rahu ja vaikust.

Peale kirikut me läksime Janeti ja Avega veel kirikukohvile ning siis otsejoones Raekoja platsile. Seal esinesid Crux (kahjuks neid me ei kuulnud), Trepikoda ja Living Stone. Asja vedas Märt, kes oli täiega tubli! No igatahes täiga raske oli vaadata neid esinejaid laval külmetamas, sest näiteks bänd ei saanud kindaid kanda ju. Ja meie külmetasime ka omajagu. Varbad olid täesti jääs, kui ma lõpuks koju jõudsin.

Õhtul käisin veel Oleviste kirikus seda kontserti "Ime ootel..." kuulama. Me istusime Janetiga esireas ja see oli täiega vinge! Kui Taavo Remmel kontrabassi mängis, käis iga noot kehast läbi. Väga hea kogemuse võrra olen ma nüüd jälle rikkam. Nii hea oli vaadata, kuidas muusikud teevad asja kogu südamega. Kuidas nad on ennast täielikult pühendanud ja naudivad Jumala ülistamist läbi muusika. Ja ka see oli kogemus, mida mul just vaja oli.

Jumal on nii mõnelegi palvele juba vastanud. Ja neid vastuseid tuleb kogu aeg juurde.

4 kommentaari:

oh-happy-day ütles ...

Liisi! Sa oled tubli! Tahaksin ka sinuga muusikat kuulama kirikusse minna, noh, veel ei saa. Aga see-eest sel pyhap2eval saame koos laulda, kyll nyyd eri noote, aga ikkagi tore, me t2iendame teineteist ja nii see peabki olema, nagu tavaeluski. Onju!
Armastan sind ka!

ave ütles ...

Vastused on head, isegi kui nad vahel halvad tunduvad:)
Sa oled äge!

Mare ütles ...

Hmm, kuidas te sinna oleviste noortega justnimelt sattusite? Väga kummaline:P

m2rtsaar ütles ...

aitäh sulle, Liis. Sind oli tore näha, kahju, et rääkida ei jõudnud. pane seal Tallinnas hästi!