neljapäev, 4. detsember 2008

Mina olen pedant! Vähemalt nii öeldi mulle täna, sest ma joonisin oma ruudulist vihikut koori ajal. Ja kõigile tegi see väga palju nalja. Esimene küsimus oli aga loomulikult, et kas õppejõud nõuavad seda ja mina ütlesin ei. Miks sa seda siis teed? oli loomulikult järgmine küsimus. Ja ainus õige vastus sellele on, et ma ei oska kirjutada vihikusse, mis on joonimata. Pealegi vihiku üldmulje on samuti parem kui see on joonitud. Ja pealegi siis ma tunnen, et ma tõesti näen vaeva. Ma teen seda ju enda jaoks ning alati polegi tähtis, mis teised arvavad.

Nii et ma joonin oma vihikuid edasi! VOT!

2 kommentaari:

oh-happy-day ütles ...

Liisike, sa oled mulle v2ga v2ga kallis!
Ilusat 66d sulle ka!

Mare ütles ...

Igal juhul - kõik mis mee teeme on ju lõppkokkuvõttes meie enda jaoks. See on sama loogiline nagu õpilastele seletada, et nad õpivad enda, mitte õpetaja jaoks;)