kolmapäev, 10. detsember 2008

Tahad, et midagi tehtud saaks, siis tee seda ise! See on asi, mida ma olen pidanud viimasel ajal väga palju kodus õppima. Ma olen Iirisele juba eelmise nädala algusest rääkinud, et ta oma sodi ära koristaks ja rämpsu ära viskaks. Ta kogus eelmise nädala alguses küll oma sodi kokku kilekottidesse, kuid prügikasti ei viinud. Täna sai mul sellest villand. Ma võtsin kätte ja viisin selle ise minema. Ja siis Triinule olen ka juba päris kaua rääkinud, et ta oma asjad voodi eest kokku korjaks, aga ei ühtigi. Eile tegin ise asja ära ning panin ta asjad ära.
Jõulutuled said ka eile ülesse, sest ma harutasin nad kotist välja, keset toa põrandat ning sundisin neid ennast aitama. Nüüd on nii hea tunne kohe. Eriti kuna ma panin veel paar küünlaalust koos küünlatega välja. Loob kohe jõulumeeleolu.

3 kommentaari:

ave ütles ...

Mõtle, kui hea on ikka üksinda, saab ainult ennast sundida:)
Mul on ka jõulud. Ostsin selle endale ära;)

oh-happy-day ütles ...

:D!
Ägens, kas su õed on seda lugenud:D? Haa..h
Homseni, eks:)!

Mare ütles ...

hahah, mõtlesin just sedasama mis Mai:D head jõulumeeleolu;)!