kolmapäev, 3. detsember 2008

Kolmapäev.

Tänane päev ei olnudki nii kehv, kui ma kartsin. Loengus sain teada, et Kadri ei saagi täna minna sinna katset tegema ja ma läksin tema eest. Päris huvitav oli. Ma pidin lihtsalt tund aega arvuti ekraani vaatama ning hiirega klõpsama.
Igaüks oleks sellega hakkama saanud. Polnud üldse raske. :)

Noh ja praegu ma võitlen iseendaga, sest ma ei taha eriti kodust tööd praegu teha, aga ma tean, et see tuleb ainult mulle kasuks ning ära teen ma selle igal juhul. Hetkel ei ole ainult teada, mis kellani ma sellepärast üleval pean olema. Ma looodan siiralt, et mitte väga kaua, sest ma ikka tahan magada ka!

PS! Mare, sa oleksid kindlasti minu üle väga uhke, sest ma olin täna koolis väga seltsiv.

1 kommentaar:

Mare ütles ...

Ma olen igaljuhul sinu üle väga uhke, aga nüüd veel eriti;)